Årsmötet 13 mars 2010

Så kommer då äntligen lite info om årsmötet som ägde rum medan vintern fortfarande var kvar. Det blev mycket förändringar inte minst när det gällde styrelsen.

Som vanligt öppnade ordföranden Ragnar Hällstorp årsmötet.

Dagordningen följdes också på sedvanligt sätt.
Hjärntrusten satt på plats på podiet.
  Ja allt var ungefär som vanligt med trevliga medlemmar som deltog i debatten.
Tjugosju medlemmar deltog förutom styrelsen.

Efter tolv år som ordförande avgick Ragnar Hällstorp och avtackades med blommor samt ett förslag att utnämnas till hedersmedlem i båtklubben.

TACK! Ragnar för allt du gjort för Glommens Båtklubb.

Även Christer Nilsson blev avtackad med särskild tanke på all den hjälp han ger oss med traktorer och grävmaskiner.
  Sedan följde något som aldrig har hänt på något årsmöte förr. Det blev nämligen intressant information av Leif Nordwall om hans nya projekt "Glommens Marina".
Bygglovet är klart och det här kommer snart att byggas i sydöstra delen av hamnen, där det nu står sopcontainrar.

Service, försäljning, samlingspunkt - idérna är många.

Kanske blir det räddningen för hamnen när fisket inte tycks kunna utvecklas längre utan i stället stoppas upp.

Lycka till Leif!

Startsidan